Saturday, February 4, 2012

SKRILLEX

Korg tau ape tu dubstep? Ramai yg kata dubstep tu seni, dubstep tu setail, dubstep tu jiwa(bak kata abg am). Tapi bagi aku dubstep tu mmg terbaekk!! Korg jgn salah faham, aku ni bukan mamat clubbing yg setiap malam pegi club dub tap dub tap pastu mabuk balik terhuyung hayang. Aku bukan mcm tu. Aku cuma layan dubstep yang lagu mmg hardcore. Okay berbalik ke tajuk utama yg aku nak bgtau neh. Korg tau skrillex kan? Aku xtau kenapa budak rumah sewa kubur ni (sebab rumah kitorg belakang kubur) mmg gila dgn dubstep tambah2 lagu skrillex-first of the year. Mmg pagi petang siang malam melayan lagu si skrillex
Mesti ada yg ckp. " ah bajet ah budak ni nk layan dubstep bagai". Nk ckp dipersilakan ye adik2 yg baru nk naik. Bak kata abg luqman, ade aku kesah? Hahahaha. Korg nak dengar lagu si skrillex ni yg aku kata best ni. Okay sebelum tu korg jauhkan bahan2 mudah pecah kalau xnak mak korg bising sebab pecahkan brg2 rumah masa dengar lagu ni.

No comments:

Post a Comment