Wednesday, February 8, 2012

TERKEPAS?

Neh nak habaq mai kat ampa, semalam aku ada lepak dgn sorg kakak hotstuff neh. Mmg hotstuff habeh baq angg! Okay fine xpe laa. Dia pinjam ipad aku nak hapdet blog katanya. Okay xpe. Dia amik gambar aku dgn kawan2 aku. Okay xpe lagi. Kami pun sembang2 laa. Aku dok dengok ja kakak hotstuf ni dok taip blog masyaalah, aku xboleh nampak jari dia taip laju gilo baq ang. HAHA. *mampuih hg atyn! Pastu dia kata dah siap. Xpa aih, aku pun bukak la blog dia. okay aku taip, proudtobeatyn.blogspot.com pastu aku tekan GO. Ampa taw dak apa entry dia? Dia bahan kami pasai kpop baq ang! ish, kami kpop pun xtau apadia. Pastu baca punya baca, aku tqoih tegelak mcm nak mati, pasai....neh!

TERKEPAS? TERKEPAS? TTEEERRRKEEEPPPAAASSSS? Ampa pernah dengaq dak terkepas tu ape? dak kan? kan? Depa xpa nak bahan kita, tapi typo. Phuuii!! HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment